2011. január 16., vasárnap

Yamadori 1.

A mai csodás idő eredménye a "Nagy Ő".Én mezei juharra tippelek, de biztosan nem tudom megmondani.Levél, az volt mindenféle a környéken.Ha valaki így kéregtől felismeri, kérem segítsen!
Egy összecsukható kis fűrész, 1 metszőolló, és egy kertészeti ásó segítségével küzdöttem ki, közel 1 órás megfeszített munkával.Szerencsére jó sok hajszálgyökere van, bízom benne, hogy megmarad. A tál csak ideiglenes, egy 70x50x30 cm-es faládába fog átkerülni.
Nagyon örülök neki, eddig csak bámultam az "ászok" videóiban mekkora fákat alakítanak.
Gondoltam én is megpróbálom, hátha...
Méretei: jelenlegi törzsmagasság 40 cm, törzsátmérő a metsz lapnál 12 cm.
További céltudatos törzsvastagításra nem lesz szükség...
Továbbá kiszedtem 2 kökényt, amiknek az érdekessége, hogy Ikadabuki (tutaj) stílusban lesz nevelhető, mert a földön fekvő tekergő törsz több pontban legyökeresedett.
Hát ennyi a mai napi termés.
Remélem hamarosan újra útra kelhetek.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése