2011. január 15., szombat

A legkisebb is számít....és tényleg!

Kedves Olvasó!

Mint ígértem, folytatom a fáim bemutatását.A következő fám egy punica granatum, gránátalma.A növény magvetésből származik, most 3 éves.Már nagyon érzi a tavaszt, hisz jól látható, tele van hajtásokkal.Egy kazánházban teleltetem, ahol a kazán minimális fűtése van csak.
És a címbe miért a szlogen?
Nos ez az edénynek -nem véletlenül edényt írtam bonsai tál helyett - szól, ugyanis a "dallamos reklámú" üzletlánc egyik boltjában (no reklám) vettem, mint sütőtálat, "ákciósan" 600 forintért.Mivel a kis fa az előző kis tálját már kinőtte, úgy gondoltam meglepem egy ideiglenes ilyennel, had fejlődjön benne kedvére.Itt tál, és fa arányáról ezért ne is essék több szó...
Moházás.
Csak a kép kedvéért fedtem be mohával, nem hiszem, hogy megmarad.Az egyik melléképület beton tetején annyi van, mint a pusztulat.
A sütőtál kifúrása is megér egy misét.Azt hittem leég a vídiás fúrószár, mire átvitte.
Nos ez lett belőle.Fiatal még, de nekem nagyon tetszik.Az idei évben nem is nagyon akarom metszeni, had erősödjön, és hozzon sok hajtást.
Építő jellegű kritikákat szívesen fogadok.
A következő barkácsmunkám egy fehér háttérpalánk lesz :)))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése