2009. május 14., csütörtök

A fokozatok...

Múltak az évek, közben egyre profibb programokra tettem szert.Először az FL 5 program volt.Büszkén mutogattam dinamikátlan, torz kis zenéimet, mondván :saját zene!Így utólag azt mondom, azzal még kár volt dicsekedni.Már itt jelentkezik a hasonlat a zeneszerkesztés és a bonsai között: a türelem!Nos ennek ki kell alakulnia mindkét esetben.Eleinte sehol sem volt...(most se).Később megismertem a REASON zeneszerkesztő programot, volt a kezemben a 3, illetve a 4. verzió is.
Zenei stílusomat tekintve én is végigmentem tizenévesen "depeses avagy rocker" választó úton, itt még a rock felé hajlottam.Természetesen a rockzenét(is)szeretem a mai napig. Ennek hatására tanultam gitározni 4 évig.
Aztán felfigyeltem rá...
Kudlik Juli néni Delta című adásait nagyon szerettem, és a tudományos kisfilmek háttérzeire kezdtem figyelni.És nyomozni, vajon ki játszik ebben az éteri stílusban?
Ekkor ismertem meg Jean Michel Jarre zenéit.
Innen a sorsom "megpecsételődött".
Szóval programok...
Program fejlesztés, lefagyás, gépfejlesztés, programfejlesztés lefagyás... így ment ez sokáig, amíg be nem állt a rend.
Jelenleg a fő program amit asználok a Cubase SX3 stúdió program. Rettentően jól kezeli a VST-ket, könnyű a MIDI vezérlőket alkalmazni.
A HYPERSONIC, és CRONOX3 a két nagyágyú VST, mellette tucatnyi "hangképző" kütyü.
A kész dalt a Sound Forge 9 programmal vágom, illetve az IZOTOPE OZONE nevű hasznos kis master programmal állítom végső stádiumába.
Sajnos az időm egyre kevesebb, így a dalaim is egyre lassabban készülnek el.
Remélem megoldom, hogy a dalaimat is feltöltsem ide, jövök majd videókkal is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése