2010. május 13., csütörtök

Predator, és 2 új növény...

Valahogy így kezdődött tavaly.Eltökélt szándékom volt, hogy készítek egy gyökértálcát.Ez lett belőle.Én fenemód büszke voltam rá, és arról is meg voltam győződve, hogy igazán jó munkát végeztem.De volt egy ember, nevezetesen Szimon Csaba, aki finoman elmagyarázta, milyen messze is vagyok még a késztől.Félretettem a művet, és képeken próbáltam megfigyelni, milyen is egy szép gyökértálca.Most nekifogtam, és úgy érzem, jelenlegi tudásom alapján befejeztem.A különbség azt hiszem tisztán látszik.Szert tettem új marófejekre, így próbáltam "térben" is alakítani a mélységeket..
Itt látszik, a tálca "orránál" lévő csomóból igyekeztem összekuszálódott gyökerek látszatát kelteni.




No ez az a kép, melyről a Predator film hősének sisak alakja jut eszembe, innen a név is.

Szert tettem erre a gyönyörű méretes crassula növényre.Sok idő kell még hozzá, de ez a törzs vastagság mindent megér...


Végül, de nem utolsó sorban itt az új aranyvessző szerzeményem is. Sajnos, mikor a tulaj visszacsonkolta, a kéreg megsérült.Egy megoldást láttam, ha hosszában enyhe spirál alakban végig leszedem a kérget, és sebviasszal lezárom.Szerencsére jól vette az akadályt, mert nagyon szépen hajt.további alakításokat majd jövőre.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése